כרטיסי ביקור וכללי מסירתם
כרטיסי ביקור ויצירת הרושם הרצוי
כרטיסי ביקור הם מוצר פרסומי הכרחי לכל עסק, קטן כגדול. כרטיסי ביקור הם צורה קלה ופשוטה למסור את פרטי יצירת הקשר עמך אשר גם תורמים בהחדרת המותג לתודעת הלקוחות ונותנים רושם של עסק מסודר ורציני. אך אין זה מספיק שהדפסת כרטיסי ביקור. מומלץ להקדיש מחשבה לעיצוב מקצועי של הכרטיסים, וגם לאחר הדפסתם יש להקדיש תשומת לב לאופן בו הנכם מגישים אותו ללקוח או לשותף העסקי הפוטנציאלי.
כיצד מוסרים כרטיסי ביקור?
במדינות רבות יש כללים ומנהגים שונים למסירת כרטיס ביקור. באופן כללי ניתן להמליץ על מספר כללים חשובים בעת מסירה או קבלה של כרטיס ביקור אשר תקפים בכל מקום ולכל אחד:
· יש למסור את כרטיס הביקור ביד ימין
· מומלץ לומר את שמך ושם משפחתך בעת מסירת הכרטיס
· בעת קבלה של כרטיס ביקור יש לעיין בו מעט ולא לדחוף מיד לכיס
· אין לכתוב הערות על גבי כרטיס ביקור שקיבלתם
· יש למסור את כרטיס הביקור בצורה מכובדת, עדיף מכיס החולצה או מתוך נרתיק המיועד לשמירתם, ולא להוציא כרטיס מקומט מכיס המכנסיים.
· בפגישות במשרדך, לרוב נהוג כי הצד המארח ימסור את כרטיס הביקור שלו קודם.
כרטיסי ביקור עוזרים ביצירת תדמית עסקית
הדפסת כרטיס ביקור מכובד המתאים לאופי העסק בהחלט יתרמו לרושם הראשוני שמתקבל אצל הלקוח בעת פגישתו עמך, אך חשובה לא פחות התנהגותך המקצועית ולכן על מנת ליצור את הרושם הנכון חשוב להקפיד על מסירה וקבלה של כרטיסי ביקור בצורה מכובדת ומקצועית.
נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - בית דפוס, עיצוב גרפי ופרסום